5 March 2014

Ekspo Buku Islam Putrajaya

Salam..hari ni nak share sikit pasai Ekspo Buku Islam Putrajaya..hari Ahad lepas berkesempatan jalan jalan dekat Ekspo Buku Islam di Putrajaya..Ekspo ni berlangsung di Kompleks Perbadanan Putrajaya dekat presint 3..Tak la besaq sangat, tapi pun banyak jugak buku-buku yang ada..walaupun nama ekspo buku islam tapi ada jugak buku-buku lain macam novel, buku resipi, buku bacaan kanak-kanak dan macam-macam lagi lah..booth juai kurma pun ada jgak..

ramai jgak orang time ni..

macam-macam jenis buku ada..

Ada satu booth ni yang menarik perhatian iolls! Booth tulisan khat modern..cantik uollsss..bleh wat hiasan dinding rumah..memang dah lama cari baru jumpa..tapi hari2 xbeli pun la.amik name card siap-siap kut2 nak tempah kan..haa!!lagi satu booth comel Owh so Muslim! Booth ni juai macam2 barang comel..note book comel, badge comel semua comel lah!!

cantik kan!


abg ni tgh sibuk siapkan tempahan nama dalam bahasa jawi..


Owh So Muslim! yg comel.. :)

Oh!so comels uolls





So sesapa yang ada kesempatan, p la jalan-jalan cari buku..ekspo ni berlangsung sehingga 9 mac 2014..selain beli buku, ada jugak persembahan nasyid dan ceramah agama..sesapa peminat Ustaz Don boleh la ke sana 7 mac nanti..bleh amik gambaq dengan ustaz don..hehe..oklah tu ja entry kali ni..bye!!

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...